För och emot

Jag är lite tom på ord just nu. Tänker inte så mycket alls, utan jobbar och tränar mest, och målar möbler däremellan för att liksom fylla ut något slags tomrum. Jag vet inte om det är bra eller dåligt, eller om det bara är något jag gör för att fly från ångest, men det är ändå ganska okej. Jag håller mig flytande, testar gränserna till en och annan trygghetszon och försöker att vara stolt över det. Försöker att inte tappa mitt grepp, även om det känns skört. 
 
Jag tvångsar mer igen, det gör jag. Och jag har mer kroppsångest. Men som sagt, jag försöker att behålla greppet. Igår tog jag min absolut sista antidepptablett, och jag hoppas verkligen att det håller. Jag mår så mycket bättre utan, på flera sätt. På andra sätt, kanske inte lika bra, så jag antar att en får väga för och emot. Än så länge är det mest för. 
 
 

Kommentera här: