Bara gör´t

Inte tänka, bara göra. Inte tänka, bara göra. Inte tänka... 
 
. Försöker jag att ta mig fram just nu. Jag har inte ens tänkt igenom det, utan bara gör´t. För att det känns som att jag måste. Jag låter tankarna virvla, utan att fånga in dem och låsa fast dem på något speciellt sätt. De är många just nu, men de får virvla, för jag är för utmattad för att orka värdera dem eller ta ställning till dem. Jag vet inte om det kan förklaras, men det är så det är just nu. 
 
Annars leder jag Friskis-pass, känner tacksamhet (mitt i alltihop), lyssnar på musik, försöker att äta mer mat, läser, sover, googlar medicinbiverkningar och tittar på SVT Play. Idag är det lucia, så jag tänder några fler ljus än vanligt. Bara för att det är fint. 
 
Och lyssna på det här! Pentatonix. OMG så vackert!
 
 
 
 

Kommentera här: