Förbannades skit

JAG AVSKYR DET. Övergången när Loppan byter mamma. När hon bryter ihop över den kommande förändringen redan två dagar i förväg och jag vill hålla henne kvar och aldrig släppa taget (samtidigt som jag är helt utmattad efter allt som varit under veckan). Jag avskyr att behöva säga att jag också tycker att det är ledsamt och jobbigt, men att det är så här det är. Hon har två mammor som älskar henne och båda vill få vara med henne. Jag avskyr att låta henne gå och tänker att det inte kan vara bra för henne att behöva byta liv varje vecka. Vem fan skulle må bra av det? Ändå är det som det är. Och jag avskyr det. 
 
Jag vill inte möta tomrummet som uppstår efter henne varje vecka, även om jag samtidigt behöver utrymmet. Jag vill att det ska vara enkelt och jag vill ha henne hos mig mer. Det här är för svårt. 

Kommentera här: