stress

Tiden stressar mig ofantligt mycket just nu. Jag hinner inte med. Den räcker bara inte.
 
Som vanligt försöker jag hantera det genom att skriva en massa listor. För att liksom få grepp om det. Men listorna göra mig bara ännu mer stressad, för nu står jag här med listor på listorna och får ändå ingenting gjort. Jag låser mig i något slags stress-ångest-läge som jag inte vet hur jag ska ta mig ur. Kan inte tänka klart och blir samtidigt klumpigare än vanligt och irriterande virrig. Det är så typiskt mig när jag har för mycket i huvudet. Det är nu jag skulle behöva någon slags hjälp att strukturera, sortera och prioritera. För jag kan verkligen inte själv och det bränner ut mig.
 
 
1 Ann :

skriven

Låter som något boendestöd skulle vara bra på att hjälpa till med, har du funderat på att ansöka? Jag vet, ännu något mer som ska göras i så fall men under en lugnare period kanske du kunde kolla in det. Styrkekram!

Svar: Jo jag har tänkt tanken, men känner mig liksom för välfungerande för det. Fast samtidigt inte. Väntar på en eventuell arbetsterapeutkontakt och hoppas på att få någon slags hjälp där först. Så jag får se... Varm kram!
Thegra

Kommentera här: